U kunt het hele jaar door een aanvraag indienen, maar wel uiterlijk vier maanden voor aanvang van het project. Het indienen van een aanvraag loopt middels zes stappen.

 

1)      Lees onze voorwaarden

Lees voordat u een aanvraag wilt indienen onze voorwaarden. Op deze pagina vindt u een overzicht van onze algemene voorwaarden en de criteria per aandachtsgebied.

 

2)      Ga naar 'Aanvragen' en selecteer een categorie

Voordat u de vragenlijst kunt doorlopen dient u een categorie te selecteren. Meer informatie over de categorieën vindt u op de pagina voorwaarden.

 

3)      Doorloop de vragenlijst

Om te bepalen of de aanvraag voldoet aan onze voorwaarden doorloopt u onze vragenlijst. Voldoet u niet aan de voorwaarden, dan is het niet mogelijk een aanvraag in te dienen.

 

4)      Registreer en log in

Alleen als u de vragenlijst succesvol heeft doorlopen is het mogelijk een aanvraag in te dienen. Om een aanvraag te kunnen indienen is een account noodzakelijk. We hebben daarvoor onder meer uw naam en e-mailadres nodig, het KvK-nummer en de naam van uw organisatie. Activeer uw account door te klikken op de activatielink in de e-mail.

 

5)      Vul de aanvraag in

Eenmaal ingelogd kunt u een aanvraag invullen. Een aanvraag bestaat uit een projectbeschrijving, de financiën, bijlagen en de gegevens van de organisatie. Wilt u het proces onderbreken en gegevens later aanvullen of wijzigen? Geen probleem: u kunt uw aanvraag tussentijds opslaan.

 

6)      Verzend de aanvraag

Met de knop ‘Aanvraag indienen’ gaat u naar het scherm waarin u de gegevens van de ondertekenaar invult. Na het indienen van de aanvraag ontvangt u per e-mail een bevestigingslink om de aanvraag te voltooien. Pas als u op die link klikt, nemen wij de aanvraag in behandeling. Uw aanvraag wordt binnen vier maanden in behandeling genomen. U kunt de status van uw aanvraag volgen in uw account.

 

Wees bereikbaar en wacht op bericht

Als we zien dat de aanvraag niet voldoet aan onze voorwaarden of als we vragen hebben, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Als we een beslissing hebben genomen berichten we u per e-mail en post. Deze ontvangt u maximaal vier maanden na het indienen van een aanvraag. Heeft u na de beslissing vragen? Dan kunt u contact opnemen met de behandelend adviseur. Zijn of haar contactgegevens staan in de beslissingsbrief.