woensdag 3 april 2019

JAARVERSLAG 2018 ONLINE

Ons jaarverslag 2018 staat online! In woord en beeld blikken we in het volledig digitale jaarverslag terug op 2018. Een dynamisch jaar waarin Fonds 21 met 285 toekenningen een rijk palet aan projecten heeft ondersteund op het gebied van Kunst & Cultuur en Jongeren & Maatschappij. Aan deze projecten heeft het fonds € 9,6 miljoen besteed. Maar Fonds 21 is meer dan alleen financier, we zijn ook een betrokken partner en adviseur met scherp zicht op de kansen en uitdagingen van nu. Een mooi voorbeeld hiervan is de programmaregeling Kunsteducatie voor mbo’ers, die na de pilot in 2017 een vervolg heeft gekregen in 2018. In ons jaarverslag komen deze programmaregeling, ons beleid en andere activiteiten uitgebreid aan bod. Ook kunt u in interviews met aanvragers lezen over onder meer publieksonderzoek, impact en publieksbereik. Verder vindt u in ons jaarverslag de financiële gegevens en een lijst van alle gehonoreerde projecten.

Bekijk het jaarverslag hier.